Merhba ilk gebeliğim normal doğumla sonuçlandı şuanda ikinci bebeğime 35 haftalık hamileyim 33. Haftada doktor makat geliş dedi dönmezse sezeryan düşünürüz dedi bu durumu yaşayan varmı ben araştırıp bazı hareketleri yaptım ama etkis olurmu bilmiyorum 36. Haftada kontrolüm var umarım döner normal doğum istiyorum