duygudizlek Gebeliğim ve üstünden 3 sene geçti ilkinde iştahım çoktu yine kusuyordum ama bu kadar değildi şuan kokuya bile kusuyorum midem akşama kadar boş 64 kiloyla hamile kaldım şuan 7. Haftadayim ve 57 kg dustum hiçbir şekilde iştah yok yesemde kusuyorum normalmi ne yapmam gerek her ilacida kullanamıyorum glutensiz. İlaçlar ama hiçbir şey ise yaramiyor pzt gününü bekliyorum doktora gitmek için
buseklcaslan duygudizlek bende 8 haftalığım kusma yok ama mıde bulantısı yemeklerden tiksinme var hıc iştahım yok agzımda acı tat ızın vermıyor zaten
Tortilla duygudizlek canım benm cok kotu anlıyorm daha yenı gectı benım 17 haftalıgım hep serumla gectı hastanede yattım su daha yenı ıcebılıyorm. Mahvettı benımde ıkıncı gebelık ilkı boyle degıldı. Sabret 11 den sonra azalıyor bazılarında daha uzun sürüyo.
duygudizlek Susambebis hamileliğimin ilk zamanından bu yana çünkü hamile olduğumu öğrenmeden öncede kusuyordum ama bukadar değildi şuan herşeyden tiksiniyorum yani aşırı kötü bişey ve çok yorucu sürekli asit geliyor
duygudizlek buseklcaslan kan kusuyorum artık tahriş oldu midem boğazım sürekli serum takıyorlar ama ilkinde bu kadar değildi o kadar erken oldu belirtiler
duygudizlek Tortilla inşallah dediğiniz gibi benimde kisa sürer tek umudum yoksa dayanilacak gibi değil cevremdekiler hep psikolojik diyor bu işin psikolojisi mi var
nurgulllllll Ben de baya bir kusmuştum şimdi biraz yiyebiliyorum. Patates iyi geliyordu muz leblebi baya bir böyle aparatif şeyler yedim 4-5 kilo vermiştim şimdi yavaş yavaş alıyorum. Buz ve soğuk su iyi geliyor yudum yudum bazen bana kola da iyi geliyordu
Tortilla duygudizlek banada bi kac kıs dedı kusmayı aklına getırıp bulandırma mideni diye hahaahw aklıma gelmesıyle ne alaka 😀tobe yarabbm fıskırarak kusyordum. Sabret canm haslamıs patates ye. Patates salatası yap