akn12 11. haftamdayım. yıllardır bakır rengi kullanıyorum. saçımın % 70 i beyaz diplerim koyu kestane. 4 parmak dibim geldi ama boyatmayı hiç düşünmüyorum . tercih meselesi bu, benim için saç boyatmak olmazsa olmaz birşey değil. hamileliğimle birlikte kendimi her halimle sevdiğimi anladım o yüzden benim umrumda değil. kendi sağlığımı ve bebeğimin sağlığını düşünüyorum.