rumeyyurmom Merhaba canım annelerim 🌸 Kaç haftalık ve hangi meyve/sebze oldunuz 🥬🥭🌽 Hamilelik nasıl gidiyor? ☺️ Biz 11+0 ve incir olduk ❤️ Hamilelik sandığımdan da güzel gidiyor çok şükür aşermeler hariç tabi 🤭
gerigeldik rumeyyurmom 35+3 pazı büyüklüğündeymiş 😁 Son ayım çok zor geçiyor doğsada kurtulsam diye bekliyorum 🥲
bebek135 rumeyyurmom su kabağı 25+0 aşermelerim sadece belirli meyvelere onun haricinde rahatım çok şükür ☺️
rumeyyurmom hera48 yaaa daha çok başındayız maşallah maşallah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🍒 ❤️🌸 hamilelik nasıl gidiyor ☺️
hera48 rumeyyurmom amin hepimizin inşallah 🥹🤲🏻 maşallah şimdiye kadar iyiyiz inşallah sonuna kadar da sağlıkla kolaylıkla geçer inşallah 🤲🏻♥️
rumeyyurmom zhrrmom uyyyy maşallah 🧿 kendime yakın haftalarda hamişleri görünce çok seviniyorum ☺️sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🌸❤️