D_erin1 özele gidiyorum. Muane çok pahalı zaten. Birde bunun için gereksiz ücret isterler mi bilemedim. En son gittiğimde sormayı da unuttum. Devlette yaptırsam 2 saat mı sürüyor aynı şekilde. Birde devlete içeceğimiz şekerli su özeldeki aynı mı acaba kalite bakımından 🙄