fatmaersencan Göbek deliğinde batma hissi yaşayan birileri var mı 16 haftadayım çok kötü hissediyorum kendimi ilk düşüğümü de 16 hafta da oldu ve göbek deliğimde batma hissiyle başlamıştı
nazire_uzun Benim de oluyordu o haftalarda göbeği içten çekiyormuşsun gibi şuan 34 üm düşük belirtisi olduğunu sanmıyorum ama yine de doktora danışmakta fayda var tabi. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 😊