3kedili2bebekli ipekask banyo dahi yapıyor olsanız suyunuz gelince anlarsınız hem sıcaklık farkından hemde herkeste aynı mı bilemem ama hissediliyor bir oh diyor insan yani bir anda ağırlık azalıyor ağrı hafifliyor
1cey ipekask bende sızıntı şeklinde geldi hiçbir şey de hissetmedim, normal akıntının daha yoğun haliydi yani çamaşır ıslanıyordu, tabi zaman gittikçe su miktari da arttı 🤷🏼♀️ ama hiçbir şey hissetmedim
Noyimommy ipekask yani su öyle bi kere gelip bitmiyor ben de hep bunu dğşünürdüm ama sürekli devam ediyor banyo yapıp çıktıktan sonra da devam eder anlarsınını benim hastaneye gidene kadar geldi hatta orda da geldi bi süre sanırım