melissa55 en onemlisi ilgili biri olsun yanında yatmaya gelmesin kimse ozel.ise onlar ilgileniyorlar hasta bezi al daha rahat değiştirmesi cunku hemen ayağa kalkamıyorsun yatakda değiştiriyorlar sonra depend iyi.oluyor terlik al bol.yürü kahve al.yanina narkoz atmak için iyi olacak
Rahat pijama.takımı al emzik biberon gerek.olmuyor inşallah olmaz da bebeğe 2 takim.al birini giydirirler diğeri dursun yine
Korrkma sezaryen dan yürü ayy açılirmi birşey.olurmu deme kolay gecer inşallah