Prensesmom_ 2 dir bayılıyorum bugün yine bayıldım , acile gittik kan vs aldı oksijen kanda çok düşük çıktı ve daha büyük bir acile git dedi şimdi hastaneye gidicem korkuyorum biraz 😔 bu durumu yaşayan var mı
Prensesmom_ superstar_00 ay inşallah sadace ondan olsun ya durup durup bayiliyorum iki tane daha var evde küçük korkuyorum 😏