bebeksibiri Gebelikte tek belirtim göğüs ucu koyulaşmasıydı 15. Haftadayız rengi açıldı başka belirtim yoktu bebek iyi midir
orhismommmmmm bebeksibiri kanama fln yoksa iyidir korkma yarın gidip kalp atışını dinle Çin rahatlar zaten artık yavaştan haraket hissedersin o zaman korkmana gerek kalmaz 💓
rumsal bebeksibiri merhaba benim de 5 haftalık beta dün 1151 di hiçbir belirtim yok doktor bebek iyiyse anne de iyidir dedi içiniz rahat olsun 💕
gerigeldik bebeksibiri ilk hamileliğimde doğuma kadar sadece karın büyümesiydi tek belirtim. Bence keyfini çıkarın 🌸
orhismommmmmm bebeksibiri böyle korkutma kendını Bebegım inan o haftalarda çok pimpiriydim senin gibiydim hele burda kötü şeyleri okuyunca daha kötü öluyordum. Sağlık ocağına git. Yarın bi kalp sesini dinle
orhismommmmmm bebeksibiri evet aşkım kayıtı olduğun sağlık ocağına git onlar kalp atışını dinliyor. Beş altı kere gitmişimdir en sonunda kendi evime aldım kalp atışını dinlemek için bebeğimin😂😂