Kızlar bu ay yumurtlama testi yaptım 27 Mart’ta çatlamayı gördüm dün de benden kahverengi ve kek geldi ben zannettim ki erken adet olacağım ama çok az geldi süründü şeklindeydi yani yerleşme taraması bu kadar erken olur mu adete bir hafta varken artı göğüslerimdede çok deişik bi ağrı var sanki içerden sızlıyor batıyor bu kadar erken başlar mı belirtiler