htcbebek bende yıldırımda oturuyorum canım. Kuzenim 2 yıl kadar orada görev yaptı doktordu. Grip bile olsan gitme diyordu. Ki öyle de gerçekten insanın yüzğne bakmıyorlar dinlemiyorlar. En son gittiğimde beta değerim 416 y dı ve adetime daha 3 gün vardı bana çok kötü bi değer dedi. Ondan 1 hafta sonra değerim 8130 du