Momlife_ ilk bebeğim normal doğumdu sancıları hissetmediğim için suni sancı verildi zordu ama kendi sancının daha kolay olduğunu söylüyorlar. Ben hemşireyim sezeryanı çok daha zor buluyorum karnın kat kat kesilmesi o ilk kalkış sonrası hem bebekle ilgilen yetmeye çalıs hem eve yetmeye çalıs baskasına bi süre muhtaç ol bana göre her açıdan eksi takdir ediyorum o yüzden olanları da. Hakkınızda hangis hayırlıysa o olsun