19.haftamın içindeyim, tahmin ediyorum ki idrar yollarımı üşüttüm (malesef çok sık yaşıyorum) sol böbreğim de ara ara sızlıyor, çok sık wc çıkıyorum vs yanma yok ama çümkü o kadar su içiyorum ki nasıl olsun😂😂
ama beni tedirgin eden bacak arama vuran sancı, böyle ara ara bıçak sıyırıyor gibi, üşütmeden kaynaklı normal mi doktora görünmeli miyimm sizce??🥲