Deleted33000 yusufunannesi15 sonuç çıkınca beni de etiketle kız çok silik görünüyor bakalım beta kaç cikacak
yusufunannesi15 Meral_63 Ben polikistik over var adetlerim Her ay aynı zamanda olmuyor ama son adet tarihim 16 Mart bu ay letrol kullandım yumurtlama ilacı biraz da belirti hissedince yaptım erkenden
yusufunannesi15 Deleted33000 ya çok heyecanlıyım geçen aylardan da yapmıştım artimet sadece gölge vardı ama bu sefer idrar damlatır damlatmaz böyle çıktı ve pembe
Medineklndr yusufunannesi15 hamilesin canım daha yeni olduğu için silik çıkıyor lar kan ile netleşir hayırlı olsun şimdiden 🫶🏻
mrvrm yusufunannesi15 awoxu atmış mıydın hiç. Orada çıkmış mıydı. Çünkü artımed yalancı çıkarıyor diye çok duymuştum. Awox neyse onu baz alın demiştim
Deleted33000 yusufunannesi15 vay be burda herkes aynı fikirdeydi yani var sandık neyse kuzu üzülmek yok diğer aya hayırlısıyla olsun inşallah