aakn ben 7 aylık hamileydim uçak otobüs derken 10 saatlik yolculuk yapmak zorunda kalmıştım bir sorun yaşamadım. Ama öncesinde doktoruma muayene oldum ve seyahat yapmamda sorun olmayacağını söyledi öyle çıktım yola. Doktorunuza danışmanızda fayda var