Demircimom ben kullanmıyorum, zaten emziriyprum. İlk gebeliğimde de düzenli kullandım diyemem, midemi çok bulandırıyordu. Folik asit hücre yenilenmesi, onarılması ve fetüsün sağlıklı gelişmesi için çok faydalı,Beslenmenize güveniyorsanız, özellikle folik asit içerek gıdalar( yeşil yapraklı sebzelerin yanı sıra, yumurta, havuç, baklagiller.turunçgiller) açısından eksiğimi tamamlarım diyorsanız kullanmayabilirsiniz.