melike__41 Haftamdayım sizce dudak yapısı normal bi gözüküyor muayenede 4d olarak doktor uzun uzun göstermişti gayet normal gördüm diye hatırlıyorum hatta muayenede dudaklarına özellikle dikkatli bakmıştım ama sonra eve gelince ulturasona baktım bi tuhaf geldi doktora yazdım doktor ben bi sorun görmedim muayenede dedi ama tabi panik atak olduğum için çok stres oldum
Deletedmom_878 melike__41 20. Haftada ayrıntılı ultrasona girersen belli olur kanka istersen bide başka doktora gözük için rahat eder
Kubra381 melike__41 doktor bir sıkıntı görmemiş için rahat olsun canım 🤲🏻🥰 Detaylı ultrason özelde ne kadar dediler fiyatına
gogirl Daha çok küçük ama yarık dudak olsa doktor anlardı bence ilerleyen kontrollerde detaylı ultrasonda bakılır
melike__41 gogirl işte bende böyle stres olunca doktora yazdım doktor ben sıkıntı görmedim dedi ama hala ikna olamıyorum niyeyse
gogirl melike__41 şöyle düşün öyle ise bile yapabileceğin bir şey yok çözüm yok yani. İçini ferah tutup bebeği strese sokmamak allahtan hayırlısını istemek en iyisi
larlor melike__41 birşey yok olsa görüyorlar merak etme bende ilk çocuğumda bana öyle gelmişti sormuştum doktora biz yanılıyoruz bu görüntülerde
melike__41 gogirl evet öyle Tabikide herşey allahtan ama işte geçtiğimiz senelerde böyle ağır panik ataklar geçirmişmiştim de tetikleniyor bazen yönetemiyorum
melike__41 Deletedmom_878 doktor bi sorun görmedim ben herşey normal dedi işte insan korkuyor zaten ben panikli bi insanım 😅
mutl Bide içinizi ferah tutun haftasi daha çok küçük benim oğlum 19 haftalıkken çenesi çok geride gibi duruyordu ama sağlıklı dogdu
melike__41 mutl teşekkür ederim yorumunuz için doktor da gayet normal gördüm bi sorun görmedim dedi de panik olmak çok kötü
Deletedmom_878 melike__41 zaten 20 24 arası sanırım detaylı ultrasona giriyorsun sanırım her şeyine bakarlar ayrıntılı
melike__41 Kubra381 en son sorduğumda 10 bin dediler ama bi zam gelmiş sanırım çünkü muayeneler de zamlanmış