Ben 6.haftada yaşadım bi ishal onda da bebeğin biri öldü ikizleri tek kesede doktorum ishali duyunca tekrar ederse mutlaka hemen gel bekleme dedi. İshal önemliymiş gebelikte ama sizde normal kontrollerinizde bebekte bi sorun görünmüyorsa bi sorun yoktur. 2 3 hafta önce de üşüttüğüm için sanırım 2 gün 3 gün civarı bi ishalim olmuştu sabah uyanınca ve yarım saat aralıklarla oluyodu sonra geçti gitti. Sizde doktorunuza sorun bi eğer sıkıntı görmezse bişi olmaz.