bsag_23 kendimde geçirme yontemimi anlatayım belki sanada iyi gelir önce yatağa sırtimi dayayıp ayaklarımı uzatıp kontrollu nefes al ver yapıyorum biraz sakinleştirici ama artma yapıyorsa balkona atarım üstüme mont falan giymeden soğuk çarpsın diye beyni baka yöne çevirince carpintiyo dusunmuyosun düşünmeyi engelleyince gene rahatlatıyor bu serecte yanımda illa biri olsun istiyorum ablam eşim kim varsa konuşmaya çalışıyorum güzel şeylerden eylenceli şeylerden basediyorum birde buz 5 6 parça buz küpünü direk içime artırıyorum o şokla en zoru yaşadığında gene beyni o soğuğa çeviriyorum gene atlatmama iyi geliyor belki sendede işe yarar en önemlisi de ben bunu atlaticam sakinim sen değil ben güçlüyüm diye düşünmek yenik dusurursen dahada artiyo krizi