Öncelikle gözünüz aydın çiçeğim. Allah gözüne yaş ayağına taş değdirmesin bebeğinin ❤️ benimde ikizlerim kalmıştı küvezde ama çok zayıftılar. 1.300 gram doğdular. 2 hafta içinde toplamıştı kızlarım. Sizinde içiniz rahat olsun bence 1 haftaya kalmadan evinize beraber dönersiniz. Bu süreçte kendinizi üzmeyin ve bol bol sağım yapın bebişiniz için 🌸