Arkadaşlar merhaba 12 haftalık gebeyim vajinal kanamam başladı bundan 6 ay önce 17 haftalık bebeğimi kaybettim bir anda suyum geldi ve düşük başladı onun öncesinde de yine tam 12 haftalıkken kanamam başlamıştı yine aynı haftada kanamam başladı şu an progeston kullanıyorum hem fitil hem iğne olarak riskli gebelik uzmanına da gittim bu sorunu daha önce yaşayan ve ikinci gebeliğinde bebeğini sağlıkla kucağına alan oldu mu bilgilerinizi paylaşır mısınız lütfen