Kızlar, iki buçuk aylık bebeğim var. Doğduğu günden beri anne sütü alıyor, hiç mama kullanmadık. Ama son bir haftadır göğüslerim artık sertleşmiyor, çok yumuşadı. Normalde taş gibi sert oluyordu. Sıkınca süt geliyor, bez sayısını takip ediyorum, yeterince bez var. Yani altı yedi kere bezini ıslatıyor. Ama içim hala rahat değil doymuyor gibi hissediyorum psikolojim bozulacak çocuğu tartıp duruyorum iki haftada sarece 350 gram almış, alt sınıra yakın. Acaba ac mi kalıyor? Sizce mamaya başlamalı mıyım? Doktor randevumuza daha iki hafta var. Onu beklemek yerine günde bir iki öğün mama versem nasıl olur?