Kaç gündür kasık ağrısı çekiyordum ilişkilerde hep yumurtlama döneminde oldu.
Hiç regl olurken kasık ağrısı çekmem
Reglime 1-2 gün var daha (erkende olmuş olabilirim bilmiyorum)
Tuvalete gittiğimde peçeteye kahverengimsi kırmızımsı sümüksü bir yapıda geldi
Regl oldum dedim geçtim
Tuvalete gittim 2 saat sonra ped de hiç birşey yoktu
Peçeteye tekrar geldi
Regl mi oldum yerleşme vs olabilir mi hiç böyle regl olmadım ben anlamadım