deryaozturkk Kızlar bugün 33. Haftama girdi çm ve aşırı bel ağrısı kaşık ağrısı yaşadım eve geldim sol yan yatınca biraz rahatladım normal mi baya bel ağrısı yaşadım yani
Limonlusodasever deryaozturkk geçmiş olsun canım. Normal ağırlaşmışsın artık. Fazla oturdun ya da ayakta kaldıysan etkıler dinlen su iç. Kasık ağrın bir iki gün geçmezse idrar testi ver enfeksiyon da olabilir