6 hafta 5 günlük gebeyim. Çook fazla mide bulantım var. Hiçbirşey yiyemeyecek durumdayım. Herşeyden tiksiniyorum. Yemek yiyemediğim içinde vicdan azabı çekiyorum 😔 napa bilirim? Doktor ilaç yazdı ama kullanmak istemiyorum. Ama galiba böyle giderse mecbur kalıcam