Ben de yeni başladım 🙋🏻♀️ Çikolata kistim var. 2 yıldır hiç hamile kalamadım. Bir kere aşılama oldum ama tutmadı. Ben de yaza kadar kür ve takviye ile denemeye karar verdim olmazsa tüp artık. İlk soğan kürü yaptım. Zaten benim kistlerime iyi geliyor. Enfeksiyon filan varsa gitsin diye. Benim tüm değerlerim normal o yüzden sebepsiz infertiliteye Saraçoğlu İncir kürü de öneriyor ona başladım. Ayriyeten inositol-folik asit omega , d3, magnezyum(kabızlık yaşadığım için ) demir Biraz kansızlığım da var o yüzden demir de kullanıyorum. Eşime de proxeed plus aldık. Sınırları zorluyorum. Elimizden geleni yaptıktan sonra takdir Allah tan artık