dilanbarlik Kızlar 5 aylık hamileyim, ilk 4 ay dikkat etmeye çalıştım ama son zamanlarda süpürge, vileda, toz, ütü vs. Sık yapmaya başladım. Gün sonunda yorulduğumu farkediyorum, üzülüyorum bebeğe zarar verir mi?
nilaydax dilanbarlik kendini yorma az az yap derim.Ev işi bitmez.Kendimizi şımartacağımız bir dönem bu bence.
Havin49_ dilanbarlik oğlumda full yaptım 40 haftalık doğdu ikizlerim de yaptım doğum riskim vardı 31 haftalık doğum yaptım