saydin ben orada takipliyim ama hiç memnun değilim, özellikle de perinatoloji bölümü çokkk kötü. Sürekli farklı odalar ve farklı asistanlar görüyor seni. Ben bundan sonra Cebeci hastanesine gideceğim çok yüksek bi muayene ücreti yok ve doğum da uygun fiyatlı bilginiz olsun. Ama Bilkent’te doğum düşünmek çok büyük yanlış olur. Yorumlar çok kötü ya