mrsozturk Reglim 3 gün gecikti. İdrar testi silik iki çizgi, beta hcg regl gecikmesinin 1.gününde yaptırdım ve 2.00 çıktı. Hamile olma ihtimalim var mı?
tahamommy mrsozturk 5 altı referans negatif kabul edilir, testinizi atarsanız bakalım ne kadar silik bazen yalancı pozitif olabiliyor, yada kan vermeden önce 2 güm sonra testi yenileyin koyulaşma varsa hamilesinizdir
Cansu424 mrsozturk 5.00 altı negatif canım varsa yukselmesingerek ilerleyen gunlerde ama erken gebelik testleri en az 10 mlu duyarlı. Pozitif olmuş olması için kanımızdaki beta değerinin yüksek çıkmış olması lazım çünkü kanda idrardan daha yüksek değer beta oluyor. İdrara kandan daha sonra geçiyor beta . Test bozuk olabilir ya da kuruma çizgisi olabilir
Cansu424 mrsozturk inan bazen olmucak seylerde oluyor yani birden yukseliverir bide bellide olmaz. ama demek istedigim mesela misal kanda beta 50 oluyor idrara 10 mıu birim geciyor test oyle pozitif cikiyor once kanda yukseliyor sonra idrarda yani idrardan once cift cizgi gorup kan degerin 2 ciktiysa mumkun degil pozitiflik test yanlis ama diyosan ben kan verdikten 2 gün sonra pozitif gordum ozaman birden betan firlamis olabilir bir kac farkli marka daha dene hepsinde de pozitif cikiyorsa kan ver bence
denizincisi mrsozturk bende burda bekleyim bende aynı durumdayım beta 2 çıktı pozitif diyen de var negatif diyen de
nora1233 bende dün idrarda silik gördüm beta verdim negatif bakalım bekliyorum 2-3 gün sonra tekrarlayacağım