Mother neden o kadar erken yatırıyor? Ben 39+5teyim doktorum 1 hafta daha beklicek 40 hafta bitmeden suni versem bile sezeryana dönüyor genellikle biyolojik olarak daha vakti dolmadığı için dedi doktorum. 40+5 te yarışını yapıp 2 gün suni deneriz dedi o zamana kadar bebek kendisi gelmezse. Biz normal doğum için bekliyoruz işin açıkçası. Tabi deneyimlerin fikirleri de önemli ama 37 haftada daha 3 haftanız var 😏