newchapter Enfeksiyon daha uzun sürüyor, kullanın bence. Keşke bana bayramdan önce vermiş olsalardı, parol verip geçtiler. Hayatımda böyle baş ağrısı çekmedim, grip tam 1 ay sürdü hala sesim düzelmiş değil. Sinüzit tıkadı yüzümün bi tarafına dokunamadım. Bayramda hüngür hüngür ağlattı o ağrı. Kullanmayınca çok ilerledi benim. İnşallah sizin çabuk geçer.