beyzaemir06 kusmak kötü bişey gerçekten ama doktorunuz bebeğinizin gelişimiyle ilgili bi sorun söylemediyse kendinizi strese sokmayın doktor önerisiyle kullanılan bulantı ilaçları var bir kaç tane doktorunuza danışıp değiştirebilirsiniz cinsiyetle çok alakası yok benim arkadasım da aylarca kustu oğlu oldu