happycat0 anladım canım geçmiş olsun tekrardan çok zor bir durum anlıyorum seni, ama sadece enfeksiyona yormamak gerekir bebeğini incelemeye gönderdiler mi belki bir sorunu vardı, sağlıksız bebeklerde kendiliğinden sonlanma çok sık görülüyor, eğer ki gebe kalırsan da dikkat etmen gerekecek bu konuda hiç bi yerde lavabo kullanma eşinle ilişkin konusunda da dikkatli olman lazım, he birde senin yerinde olsam genetikte test verirdim düşüğüm oldu diyince kan alıyorlar hem genetiğine hemde kan pıhtılaşman var mı yok mu bakıyorlar, genelde 2 düşük sonrası deniyor ama bu bana çok saçma geliyor 1 acıyı neden 2 kere daha yaşayalım ki, ya özel de yaptır yada devlette 2 düşüğüm oldu diyerek yaptırabilirsin bence