Mrvll meryemm06 38+3 de 49 cm 2810 kg idi suan 4 yaşında yaşıtlarından uzun ve kılosu da yaşıtlarına göre üstte
daisymom_99 kisbebisi neden 33. Haftada doğum yaptınız acaba özel değilse merak ettim ben de şuan 33 haftalığım bebek çok önde gidiyor erken alırz dedi doktor beni korkuttu acaba siznkide o yüzden mi?
Busranur_mnts meryemm06 büyüyorlar csnım dert etme benim 2600 48 cm doğdu 2 ay oldu 4 kiloya geldik 51cm oldu asm zayıf vs diyor da iyi bence büyüyor sonuçta 😅
kisbebisi Busranur_mnts doğduğunda çevremdeki cogu kişi boyke dedii 🙊 anne de baba da yapılı kuzum ondan böyle oldu sanırım 😅
kisbebisi Busranur_mnts bizim oğlan hep ileri gidiyordu hamileyken zaten tahmij etmeliydim erken dogacagini fjdkdk allah bagislasin bu arada, saglikla buyusun guzel kizin 🥰