catlovermom çok iyi cesaretlisiniz valla ben ikinci çocuğa bile 4 sene sonra anca tamm dedim. Eğer hepsi bir arada yaş farkı olmadan büyüsün diyorsanız olsun üçüncüde . Ben aralarında yaş farkı olması taraftarıyım. Ama herkesin görüşü farklı, bizim zamanlama şeklimiz size uymayabilir.