erismis beni hiç üzmedi herşey tam istediğim gibi ilerledi 3-4 farklı hastane ve doktora da gitmiştim sonra pişman oldum sonra dedim ki iyi ki başka bir kaç yerleri de deneyimledim kötü deneyimlerim de oldu bazı doktorlar beni çok üzdü de sonra iyi ki dedim gönül hanıma gidiyorum yine olsa yine ona giderim dedim 6.yaşında şuan kızım. Beni hiç yormadı hiç üzmedi. Ayrıca ben kendi isteğimle normal doğum istemedim onda bile o kadar tatlı dille ısrar etti ki son kararı bana bıraktı hep dedi ki sen ve bebek şuan normal doğurmak için çok uygunsunuz vs. Herşeyi doğru şekilde yapan bi doktor. Bende öneri ile gitmiştim memnun kaldım başka arkadaşlarıma da önerdim onlar da doğum yaptı ve çok memnun kalmışlardı. 🌸🙏