Yarın 14. Haftama girecem geçen cuma doktora gittim detaylı ultrasona her şey normaldi bende ara ara ıslaklık oluyor affedersiniz iç çamaşırım ıslanıyor bunu hissetmiyorum geldiğini bir şeyin ama lavaboya gidince fark ediyorum bakıyorum ıslak neden olur ki acaba