Herkese selam, doğum yapalı 8 ay oldu. Spora başlamaya karar verdim, iki gün önce ilk sporumu yaptım;fakat dün rahatsizlandim. İdrar yolu enfeksiyonu gibiydi mesanemde sürekli bir doluluk hissi tuvalete gitme ihtiyacı sadece farklı olarak vajinama doğru ara ara batma gibi bir ağrı giriyordu.idrar tahlilim ve kültürüm temiz çıktı. Dahiliye doktoru normal doğumla alakalı olabileceğini söyledi, spor yaptığımı belirtmem üzerine pelvik taban kaslarımı zorlamis olabileceğimi geçmezse kadın doğum doktoruma gitmemi söyledi. Gece çok ağrım oldu ama sabah tamamen geçmişti. Yıllardır spor yapıyorum hamilelik süresince de pilates yapmaya devam ettim. Ama böyle bir durumla karşılaşmak beni biraz korkuttu açıkçası başından böyle bir durum geçen oldu mu? Şu an spor yapmaya korkuyorum. Normalde ondan sonra ne zaman spor rutininize geri dönmüştünüz , ben mi erken başladım?