@Ayseee34 kendinizi strese sokmayın yanlış bilgi vermek istemiyorum ama bildiğim kadarıyla kahverengi az lekeler yerleşme kanaması bende olmadı herkeste olmayabilir miş. Benim 6. Haftada kanamam olmuştu açık pembe yoğun bir şekilde hastanede yatmıştım o tehlikeli demişti doktor kahverengi lekeler korkutmuyor demişti