Merhaba 1 haftadır grip oldum ilk başta çok öksürük vardı karın kaslarım ağrıyordu artık 3 4 gündür de burun ve kulak tıkanıklığı var çalışıyorum da dinlemeye de fırsatım olmuyor gün içinde doktora gittim hamilelik olunca bişey yapamam doğal yolları dene dedi ama artık yoruldum özellikle kulak tıkanması ve ağrısı beni yordu neler yapmam lazım tavsiye verir misiniz?