cansukccc Cansucuğum sanırım sen yazmıştın galiba gördüm ama tam hatırlayamıyorum evet insan ister istemez umutlanıyor geçti döllenme de olabiliyor kimyasal gebelik yaşadığım da sanırım geçti döllenme olmuştu dört haftalıktı bir ayda belki bekleseydim ve kalp atışını duyacaktım nasip Rabbim herkesin gönlüne göre versin