yusufasel011_ minikgulso 6 senedir niğdedeyim sezeryan ameliyat 2 düşük yaptım sürekli hastanede geçti günlerim. Kaddafi isa Ömer bunları topla 1 kişi eder kadın doktorları asla tavsiye etmem hepsine gittim tüm doktorlara kaddafi cinsiyeti sürekli yanlış söylüyor. Çevremden biliyorum. 4 aylık bebeğime kalp atışı yok acil kürtaj dedi panik yaptırdı ama kalp atışı varmış yanlış anlaşılma pardon dedi sadece tamamen tecrübesiz diğer ikisi de çok ukala saygısız bişe sor ahkam keserek cevap verirler en güzel doktor Osman Aydın vardı ne yazıkki gitti. Onun yerine Samet Arslan geldi Samet bey sert birisi ama eli çok hafif kaç kez ameliyat oldum çok rahat geçti ameliyat sonrası da bebek gibi davranıyor en önemli olan bu bence ameliyat tecrübesi. Ben sürekli ona gidiyorum devlette ama sıra bulması biraz zor sıra olmadığı zaman malesef başka doktor a gidiyorum ama tek tavsiyem tecrübelerime dayanarak Samet bey diyorum 🎀 Murat özdile gelince kötü olasılıklı durumları saklıyor mesela bebeğimin ozaman boynuna kordon dolanmıştı söylemedi neden dediğimde üzülüp kafanda kurmanı istemedim dedi şiir okumasını ilgiye boğulmak istersen ona git.🙏🏻
happycat minikgulso Ben Tarık Demirdağ gidiyorum. Çok ilgili ve en önemlisi kolay ulaşabildiğiniz bir doktor. Ben memnunum. Doğumu da İnşallah onunla yapacağız.
mom_51 Özel Tarık Demirdağ, devlette İsa temur ve Ömer Faruk geçkil . Samet Aslan da iyi diyorlar ama kuzum. Bunlar gebelikte iyi olan doktorlar. Kadın hastalıklarında Murat Özdil çok iyi bir doktor oda özel
mom_51 minikgulso 7 senelik doktorum. Çok iyidir hem ilgili hemde bilgisine güvenirim kuzum. Cinsiyette falan asla yanıldığını duymadım görmedim.