Merhaba herkese ikinci gebeliğim ilk çocuğumda da doğuma kadar prilam kullanmıştım. Kullanmadığım gün çok kötü oluyordum ama kullanırken iyiydim diye hatırlıyorum. Bu bebeğim de 15 haftalık olacak haftalardır prilam kullandım fayda etmedi 10 gündür sabah akşam zofer kullanıyorum. Zoferi ilk başta içince daha iyi geliyordu sanki artık etkisi azalmaya mı başladı yada bu haftalarda mı pik yapıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık ağız tadıyla bişey yiyemiyorum. Dün canım dondurma istedi fazlasıyla çıkardım 🥲