cansukccc btun aşkım zaten bebek rahime 14 günde yerleşiyor yani şuan varsa bile çıkmaz adetini beklemen en doğrusu inşallah hayırlı haber alırsın🤍🐣
elffssyl btun geç öğrenmek daha güzel emin ol 4 gün kala öğrendim hep stresli geçti 3 haftalıkken öğrendim belki daha az 8.22 değerle 8.nci haftaya giriyorum sen düşün
Meral_63 cansukccc bacım Perşembe günü kahverengi lekelenme yaşadım ben cumartesi günü adet günümdu ama olmadım test yaptım bugün çıkmadı acaba beklim
sssee btun sizi cok iyi anlıyorum benimde reglime 13 gün var zor tutuyorum kendimi test yapmamak için🤭😅😅
btun sssee haber verelim birbirimize gerçekten 20 gün geçiyor ama son 10 gün geçmiyor döngüm 30 benim
canannn0 btun benimde aynı böyle olmuştu 3.gün önce beklemedeyim şu anda , dpo 8 iken de kan vermiştim 5,3 çıkmıştı
Missgod btun resme uzaktan bakınca silik bir çizgi var yakınlastrnca yok☺️☺️hayırlısı olsn cnm ins vardır