Kızlar iki tane oğlum var şimdi 19 hafta 5 günlük hamileyim dün yine doktordaydım bu 4 gidişim artık cinsiyet için ilkinde çok küçüktü ikincisinde Kordon bacakların arasındaydı Emin olamadık kıza da benziyor dedi erkek de olabilir üçüncüye gittiğimizde 15 haftayı geçmişti yüzde seksen kız dedi zaten Doktorlar %100 demez en fazla %90 ihtimal veririz dedi dün en son gittiğimde de yani kıza çok benziyor ama bir çıkıntı var ama testislerini göremedim en iyisi bir sonraki sefere bakalım dedi yani 23 24 haftada gideceğim artık böyle şey olmaya başladım böyle bir kızım yok iki oğlum var bir heves yapıyorum ister istemez farklı bir heves oluyor insanın içinde sonra şöyle olabilir böyle olabilir hani bu durumu yaşayıp anlatmak isteyen varsa bir hevesle dinlerim Bir de biraz minyon bir bebek hani sorun oluşturacak şekilde değil de biraz böyle küçük annem diyor ki işte sen de kocan da minyonsunuz iyi yapılı değilsiniz şimdi kız bebekler erkeklere böyle biraz daha küçük olur kızlar kendini hemen göstermez şimdi o bölgelerinde Fikri olmadığı için Kordon kolaylıkla pipiymiş gibi gözükebilir yani geçmiş tecrübelerime bakarsam 14 15 haftada 2 oğlumunda cinsiyetini öğrenmiştim bu şekilde her şeyi yapıp sonradan kız diye söylendiği oldu mu lütfen tecrübelerinizi benimle paylaşın