Bir kere özele gittim vitamin ilacı olarak reçetesiz bir ilaç vermişti onu kullanmıştım ilaçlarım bitti bir daha özele gitmedim demir ilacım bitmişti yazdırmak istedim aile hekiminden vitamin ilacin var mı dedi yok deyince decavit yazdı o yüzden merak ettim kullanan var mı diye 20+4 haftalık hamileyim