27+2 deyiz bugün kontrolümde sıvı normalden fazla dedi şeker yüklemesi yaptırmadım şekerle çok alakam yok sevmiyorum şeker ölçme aleti var evde onunla sürekli kontrol edecem ailede de yok zaten şeker haricinde sıvı fazlalığı neden olur ekmek seviyorum ekmek çok yediğimden mi acaba