mimozakahvecisi Kızlar 6 gün gecikmemde sağlık ocağında test verdim 1000 geldi dün akşam saatinde tekrar yaptım 1350 değer nasıl acaba doktorum pazartesi gel dedi
Ftmn123- mimozakahvecisi Bende 8 gün gecikmeyle sağlık ocağında kan verdim de beta hcg>1000,0 çıktı iyimi?
ilknur3131 mimozakahvecisi canım benim 1 gün gecikme ile 1500 beta acaba ikiz gebelik olabilir mi doktor kese için çarşamba çağırdı
mimozakahvecisi Ftmn123- bende 6 gün gecikmeydi iki gün sonra ver demişlerdi ama sonuç çıkmadığı için meraktan çatladığım için ertesi gün akşam verdim kafam karıştı en mantıklısı iki günde bir verip artışı görmek doktorum bana gün verdi yarın gideceğim
yldzata ilknur3131 benimde aynı5 binden 24 saat geçmeden 11 bin beta aşırı hızlı yükseliyor. 4+1 de bir kese göründü diğer keseyi bekliyoruz, rahimde nokta kadar birsey var dedi ama belli değil ikiz gebelik diyor doktorum benimde çarşamba randevum var
buusraatrkk Bende sağlık ocağında vermiştim. Hemen bu hafta bi kadın doğuma randevu al görün derim canım