ilknur_tayfur Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim ve dün pıhtı geldi bugün de koyu kahverengi kanamam oldu sizce düşük riski mi
buse76 ilknur_tayfur doktora git düşük olabilir yerleşme olabilir herşey olabilir en azından Progestan verir kanama durur iğne felan verir
ilknur_tayfur buse76 2 gün önce gittim progeston verdi kulllandım da aslında ama neden böyle oldu anlamadım
buse76 ilknur_tayfur ilk 3 ay çok dikkatli olmak lazım bebek açısından elinizden geldiği kadar dinlenin uzanın ayaklarınız altına yastık koyun